mandag, juli 25, 2005

Den spæde start


som blogger er begyndt.

Min søn har navngivet bloggen, måske synes han det kombinerer min interesser ret godt.
I mit næste indlæg kan jeg måske vise noget færdigt strik frem. Jeg har i hvertfald gang i meget.

Jeg er i ferien begyndt på Sukkertrøjen, som ses her til
venstre. Farvekombinationen på billedet ligner meget det jeg har valgt. Jeg kunne kun få fat i spinni, så den anden tråd er alpacca fra garnstudio, men foreløbig tyder det meget godt. Den er måske lidt mere tæt i det, da garnstudios alpacca er 3-trådet, hvor MIs kun er 2-trådet.

Jeg har ferie 2 uger endnu, så der er håb for færdiggørelse af diverse projekter.

1 Comments:

Blogger Linda said...

Hej Connie

Jeg faldt over din blog i aften på Bettinas laaaange liste.
Din sukkertrøje er rigtig flot, og dejligt at du har lavet den i alpacca, det har jeg nemlig selv pønset på, jeg synes tvinni kradser. Hatten er enormt sød, har du selv lavet den også?

Ja, det er fedt at have mænd med skostørrelser der laves på et skibsværft!

venlig hilsen

9:59 PM  

Send en kommentar

<< Home