mandag, januar 29, 2007

Genopstået???



Jeg har tilmeldt mig 12 projekter og mit første projekt er færdig. Det er fra bogen 40 fede tørklæder og er hæklet i garnstudios tynn chenille, jeg har brugt 3 nøgler som jeg har haft på lager siden 1998, så det er jo ret rart at få brugt. Jeg tror ikke garnet fåes mere.


Mit næste projekt er af pindene og mangler kun montering. Jeg har et eller andet med veste for tiden og er igang med at strikke 2.


Jeg har læst på diverse blogs at mange holder fri fra garnindkøb og skal strikke af lagergarn. Det synes jeg er en vildt god ide og det har foreløbig resulteret i, at jeg har indløbt garn til 4 nye projekter. Jeg har i efteråret tabt ca. 10 kg. og i den forbindelse har jeg ribbet en del projekter op og er startet forfra i en størrelse mindre. Det er altså en fed fornemmelse og man får jo dobbelt glæde af garnet........ Men man får altså også lyst til nye projekter.


Det gør måske også at man får en bedre fornemmelse for, hvad man rent faktisk går i, og det jeg går i, er dødkedeligt at strikke!!!!


Måske pånær denne her fra mit nyeste bogkøb.
Det er brug 37 forskellige farver og mange forskellige garner. Den er fed synes jeg og er på projektlisten, jeg skal have kigge lageret igennem og fundet de nøgler frem jeg kan bruge og resten må jeg købe mig til. Jeg tror jeg vil holde mig til de samme farver.
Måske hvis jeg er heldig byder chancen sig imorgen for lidt garnshopping light.