mandag, februar 12, 2007

Projekt nummer 2

Er min kopi af en Noa Noa Vest.


Den er strikket i Fonty Angora og jeg har brugt knap 6 nøgler tror jeg. Jeg blev inspireret af Anne som vist også har et eksemplar af originalvesten. Jeg har strikket den en smule mindre end min original og jeg synes den er blevet super. Garnet er lidt tyndere hvilket gør at den virker lidt lettere i det.
Jeg skal heldigvis til frisør imorgen, det er vist temmelig tiltrængt.
Nu kan jeg jo så fundere over hvad næste projekt skal være og forsøge at lægge resultatet ind det rigtig sted.
Okay det har jeg så lige gjort, så vil det vise sig om det er den rigtige måde:-)
Ellers nydes Vinterferien, som nu er en delvis arbejdsferie, men sådan er det jo for mange. Vi skal afsted til vores fælles sommerhus og knokle i morgen. Men mon ikke der bliver til en tur i svømmehallen og en god tur til stranden. Ungerne kan stort set få lige så lang tid til at gå ved stranden her om vinteren, som om sommeren, så der er basis for at blíve rusket godt igennem.



Etiketter:

5 Comments:

Blogger Vivian said...

Hold op, den er blevet rigtig smuk og sidder helt perfekt! Og dét garn er jo bare megakræs. Den skal du nok komme til at flytte ind i.

Mange hilsner fra Vivian

12:38 PM  
Anonymous Anonym said...

Den er fin. Den har jeg også luret på, men jeg opgav at give mig i kast med en opskrift... Skal du ikke have dit projekt i flickr-albummet.....?!

7:24 PM  
Blogger Anne said...

Den er så flot så flot, det har jeg også skrevet til dig i dit Flickr-album!!
Jeg opgav, måske skulle jeg kaste mig over det igen??
Mange hilsner Anne, der da også lige vil spørge om, hvor i midtjylland du bor...

6:06 PM  
Anonymous Anonym said...

Nej hvor er den bare superfin. Er det sådan at du har skrevet opskriften ned et eller andet sted?? Og måske kunne lokkes til at sende dele den med andre???.
Min mail er buen4140@hotmail.com.

Hilsen Helle

6:50 AM  
Blogger HANNE said...

Det er en superflot vest, du har strikket. Du kan godt glæde dig til, at strikke modellen fra Yarnplay, den er sjov at strikke og du får brugt en masse rester, samtidig med, at du kan supplere med noget nyt. Den måde er jeg vild med at strikke på.
God weekend fra endnu en silkeborgenser :)

12:27 PM  

Send en kommentar

<< Home