tirsdag, august 19, 2008

Jeg ku´ logge ind.....sgu

En billedløs post, bare lige for at se om jeg kunne huske password, og det kunne jeg:-)
Fordi jeg ikke skriver i flere år nærmest, betyder det ikke, at jeg ikke strikker, snarere tværtom, de færdige projekter hober sig op og nærmest skriger på offentliggørelse, og det håber jeg ved gud ikke kommer til at vare 1½ år!!! Men at det kommer til at ske i den nærmeste fremtid. Efter møde i løbeklubben og skoleårets første forældremøde, oh gru der er 3 endnu.
Måske skal feriekiloene også lige løbes væk, ellers må det jo vises frem uden indhold - host:-)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej min ven - dejligt at høre fra dig igen... hilsner fra Ærø

10:41 AM  
Blogger Tineke said...

Hejsa, har lige fundet din blog, glæder mig til at følge med her...

Hilsner, Tineke

5:35 PM  
Anonymous Anonym said...

I want not agree on it. I think precise post. Specially the appellation attracted me to be familiar with the whole story.

8:58 AM  
Anonymous Anonym said...

Good fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

5:01 AM  
Anonymous Anonym said...

Hej Conni, du har kommenteret på mille1000fryd at opskriften til et hæklet sjal kunne findes på Familie Journalens hjemmeside. Jeg kan desværre ikke finde det, kan du hjælpe med et link ??

1:34 PM  
Blogger Connie said...

Jeg skal prøve , vender lige tilbage:-)

10:38 PM  

Send en kommentar

<< Home